Blog

Sdílíme naše zkušenosti, praktické tipy a triky ze světa SEO a linkbuildingu. Vyberte si z kategorií článků, pojmů nebo SEO nástrojů a objevte, co může zlepšit vaše výsledky.

  • CTR

    CTR

    CTR (Click-Through Rate) neboli míra prokliku je procentuální poměr mezi počtem zobrazení stránky (imprese) ve výsledcích vyhledávání (SERP)…

    Přečíst více →

  • Google Analytics

    Google Analytics

    Google Analytics (GA) je nejrozšířenější analytický nástroj pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti webu. Pomáhá pochopit, odkud návštěvníci přicházejí,…

    Přečíst více →

  • Landing page

    Landing page

    Landing page, neboli vstupní stránka, je konkrétní webová stránka, na kterou návštěvníci přicházejí z vyhledávačů, reklam, sociálních sítí nebo…

    Přečíst více →

  • Zpětný odkaz

    Zpětný odkaz

    Zpětný odkaz (backlink) je odkaz vedoucí z jedné webové stránky na jinou. Hraje klíčovou roli v SEO, protože pomáhá vyhledávačům určit…

    Přečíst více →

  • Backlinks

    Backlinks

    Backlinks, neboli zpětné odkazy, jsou odkazy vedoucí z jiných webových stránek na váš web. Jsou jedním z nejdůležitějších faktorů SEO…

    Přečíst více →

  • Marketing Miner

    Marketing Miner

    Marketing Miner (MM) je jeden z nejlepších českých SEO nástrojů, který pomáhá s analýzou klíčových slov, sledováním pozic, odkazovým profilem…

    Přečíst více →

  • Jak vyhodnocujeme linkbuilding

    Jak vyhodnocujeme linkbuilding

    Budování zpětných odkazů nemá smysl, pokud nevíme, jaký má reálný dopad. Proto linkbuilding pravidelně vyhodnocujeme a upravujeme strategii…

    Přečíst více →

  • Jak děláme linkbuilding

    Jak děláme linkbuilding

    Samotná optimalizace webu nestačí – pokud chcete ve vyhledávačích dlouhodobě růst, potřebujete kvalitní zpětné odkazy. Linkbuilding ale není…

    Přečíst více →

  • Jak vytváříme strategii pro linkbuilding

    Jak vytváříme strategii pro linkbuilding

    Budování zpětných odkazů není o náhodném získávání linků odkudkoli. Aby linkbuilding přinesl výsledky, musí mít jasnou strategii. Po…

    Přečíst více →