Sdílíme naše zkušenosti, praktické tipy a triky ze světa SEO a linkbuildingu. Vyberte si z kategorií článků, pojmů nebo SEO nástrojů a objevte, co může zlepšit vaše výsledky.
-
CTR
CTR (Click-Through Rate) neboli míra prokliku je procentuální poměr mezi počtem zobrazení stránky (imprese) ve výsledcích vyhledávání (SERP)…
-
Google Analytics
Google Analytics (GA) je nejrozšířenější analytický nástroj pro sledování a vyhodnocování návštěvnosti webu. Pomáhá pochopit, odkud návštěvníci přicházejí,…
-
Landing page
Landing page, neboli vstupní stránka, je konkrétní webová stránka, na kterou návštěvníci přicházejí z vyhledávačů, reklam, sociálních sítí nebo…
-
Zpětný odkaz
Zpětný odkaz (backlink) je odkaz vedoucí z jedné webové stránky na jinou. Hraje klíčovou roli v SEO, protože pomáhá vyhledávačům určit…
-
Backlinks
Backlinks, neboli zpětné odkazy, jsou odkazy vedoucí z jiných webových stránek na váš web. Jsou jedním z nejdůležitějších faktorů SEO…
-
Marketing Miner
Marketing Miner (MM) je jeden z nejlepších českých SEO nástrojů, který pomáhá s analýzou klíčových slov, sledováním pozic, odkazovým profilem…
-
Jak vyhodnocujeme linkbuilding
Budování zpětných odkazů nemá smysl, pokud nevíme, jaký má reálný dopad. Proto linkbuilding pravidelně vyhodnocujeme a upravujeme strategii…
-
Jak děláme linkbuilding
Samotná optimalizace webu nestačí – pokud chcete ve vyhledávačích dlouhodobě růst, potřebujete kvalitní zpětné odkazy. Linkbuilding ale není…
-
Jak vytváříme strategii pro linkbuilding
Budování zpětných odkazů není o náhodném získávání linků odkudkoli. Aby linkbuilding přinesl výsledky, musí mít jasnou strategii. Po…