Služby

Na začátku stanovíme měsíční rozpočet a cíle, kterých chceme společně dosáhnout. Typicky pracujeme s rozpočty 30–100 tis. Kč, ale dokážeme efektivně pracovat i s rozpočty 1–10 tis. Kč. Ověřte si také: Kdy investovat do SEO.

Máme přímé kontakty na více než 3 500 CZ a 1 400 SK webů a navíc spolupracujeme s většinou lokálních dodavatelů. K práci používáme všechny běžné SEO nástroje.

Průběh spolupráce

Služby máme pro vyšší přehlednost a efektivitu strukturované do následujícího postupu, dokážeme se ale vždy přizpůsobit vašim potřebám.

Analýza

  • Síla webu: Ověříme SEO sílu webu a jeho odkazového profilu.
  • Klíčová slova: Vybereme top klíčová spojení z vašeho oboru, na které bude nejlepší se zaměřit. Hlavně podle jejich hledanosti a obtížnosti se na ně prosadit.
  • Konkurence: Analyzujeme konkurenci a zjistíme, jaké vstupní stránky a jaká slovní spojení jim získávají nejvíce organické návštěvnosti.
  • Vstupní stránky: Revidujeme hlavní vstupní stránky vašeho webu. Ověříme, jestli nějaké důležité nechybí a jestli jsou ty existující správně optimalizované podle analýzy klíčových slov a vstupních stránek konkurence.

Celá vstupní analýza je volitelný krok, ale silně ho doporučujeme provést.

📌 Více o analýze: Jak děláme vstupní analýzu

Optimalizace webu

  • Optimalizace vstupních stránek: Optimalizujeme existující vstupní stránky, abychom maximalizovali jejich šanci na úspěch v organickém vyhledávání na top klíčová spojení.
  • Tvorba vstupní stránek: Vytvoříme nové vstupní stránky, pokud některé důležité chybí.
  • Technické chyby: Opravíme základní technické chyby, které by mohly zhoršovat indexaci či procházení vašeho webu.

Kvalita vstupních stránek je důležitý faktor pro úspěšnost linkbuildingu a SEO obecně.

📌 Více o optimalizaci: Jak optimalizujeme weby

Strategie pro linkbuilding

  • Vstupní stránky: Společně vybereme které vstupní stránky a na jaká klíčová spojení budeme podporovat.
  • Typy odkazů: Navrhneme jaké typy odkazů jsou ideální pro váš web, cílovou skupinu a požadované cíle.
  • Množství odkazů: Vybereme ideální množství jednotlivých typů odkazů s ohledem na rozpočet a požadovanou rychlost dosažení cílů.

Pro většinu klientů děláme pravidelnou měsíční realizaci, přináší to dlouhodobě nejlepší výsledky.

📌 Více o strategii: Jak vytváříme strategii pro linkbuilding

Pravidelná realizace

  • Zpětné odkazy: V průběhu měsíce postupně realizujeme tvorbu zpětných odkazů v domluveném rozsahu.
  • Copywriting: Pro externí weby píšeme vlastní články, abychom dodrželi kvalitu a domluvenou strategii.
  • Reporty: Na konci každého měsíce vám zašleme podrobné reporty veškeré naší činnosti. Posíláme přímo odkazy na stránky, kde se nachází váš odkaz.
  • Fakturace: Fakturu zasíláme vždy až po realizaci na začátku dalšího měsíce.

Copywriting a další SEO práce můžeme realizovat my nebo ve spolupráci s vaším interním týmem.

📌 Více o realizaci: Jak děláme linkbuilding

Vyhodnocení

  • Úprava realizace: Na základě vyhodnocení upravujeme strategii linkbuildingu tak, abychom maximalizovali návštěvnost a tržby webu z organického vyhledávání.
  • Měsíční: Každý měsíc ověřujeme sílu webu a jeho odkazového profilu, abychom viděli okamžitý dopad naší činnosti.
  • Roční: Na roční bázi děláme větší vyhodnocení kvalitativních i kvantitativních SEO metrik pro zhodnocení celé spolupráce a toho, jak se web posunul.
  • Analýza: Nejpozději po roce provádíme znovu analýzu webu, klíčových slov, konkurence i vstupní stránek a provádíme potřebné úpravy webu i strategie.

📌 Více o vyhodnocení: Jak vyhodnocujeme linkbuilding